Пошто на овој презентацији верзије 4.35 и 4.36 Falcon BMS симулатора нису посебно поменуте, читаоцу ће бити скренута пажња да је од верзије 4.35 графичка машина унапређена на стандард DirectX 11, док су касније верзије донеле побољшања и оптимизације у коришћењу меморије и паралелном раду са више процесорских језгара. Ово је ослободило довољно ресурса да у верзији 4.37 буде могуће коришћење наочара за виртуелну реалност, док ће поменута верзија брже радити на старијим машинама ако су опремљене са довољно меморије.
Закључно са верзијом 4.37 побољшани су и модели система Link- 16, RWR, IFF, ECM, модели ракета средњег домета и против- радарских ракета HARM. Коначно је додат и код који узима у обзир растојање за оптички нишан који рачуна претицање (LCOS) за топ авиона F- 16, али још увек није могуће ручно унети растојање до циља. Верзија 4.37 је донела и функционална огледала у неким од кабина авиона опремљеним огледалима. Измене су уведене и у моделирање ракетних система против- ваздушне одбране. Поред поменутог, верзија 4.37 је донела напредни модел лета ловца F- 15C и верније моделе неких од система овог ловца.
Прво што ће симулант приметити по инсталирању и стартовању верзије 4.37 је нови кориснички интерфејс који ради у резолуцији за коју је екран монитора прављен, без потребе за скалирањем. Ово ће код монитора са већим резолуцијама довести до потешкоћа са читањем брифинга мисија јер ће фонт на екрану бити превише ситан, али, док се чека на решење овог проблема, брифинге је могуће извозити у фајл и читати у текст- едитору. Наравно, могуће је и укључивање старог корисничког интерфејса који ради у резолуцији 1024x768, али ће коришћење ове могућности имати штетне последице по вид корисника. Динамичке кампање раде стабилније, уз мање падања на десктоп, па ће мање живаца бити изгубљено због потребе да се позиција у кампањи учитава поново.