Falcon BMS пружа велики избор могућности када су појединачне мисије у питању. Опција "Instant Action" представља неку врсту аркадног мода , те се може одмах ускочити у кабину и опробати срећа против циљева које генерише рачунар. Опција "Dogfight" допушта да корисник сам одабере број савезника и противника, авионе које ће летети, наоружање обе стране и почетне услове ангажмана, па се може сматрати погодном за увежбавање ваздушне борбе. Опција "Tactical Engagement" садржи едитор мисија, као и низ вежбовних мисија које представљају основну обуку. Динамичкој кампањи Falcon- a, непревазиђеној у свету симулатора, може се приступити бирањем опције "Campaign". Кампања корисника ставља у улогу пилота у рату чији ће развој зависити од односа снага и увежбаности страна у сукобу, а што корисник сам може да подеси на почетку кампање, као и од успеха једне од страна у покушају да оствари превласт у ваздуху, уништи мрежу против- ваздушне одбране противничке стране, прекине линије снабдевања, уништи постројења за производњу ратног материјала и наоружања, командне центре, уништи непријатељске јединице и заштити сопствене. Од успеха корисника у извршавању мисија, као и од тога колико често лети гледано са становишта протока времена у самој кампањи, зависиће успех других ваздухоплова његове стране које контролише вештачка интелигенција, као и осталих јединица. Симулант се у свом виртуелном авиону над описаним бојиштем креће у центру мехура ван чијих граница исходима појединачних сукоба владају закони статистике и вероватноће, док се унутар граница овог мехура ваздушне, копнене или морнаричке јединице исцртавају у виртуелном свету, маневришу и размењују ватру, па оку пажљивог корисника неће промаћи тенковска битка на терену који надлеће, артиљеријско дејство, дејство јединица против- ваздушне одбране или ваздушна борба коју ће, можда, само посматрати. Вештачка интелигенција релевантних јединица унутар мехура користиће реалну тактику, захваљујући поред осталог и реалном моделирању оружних система којима располаже, па ће и симулант који жели да преживи и победи морати да примени реалну тактику у свом реално симулираном ловцу. Рачунар генерише све мисије у динамичкој кампањи, укључујући и оне које лети сам корисник, али је кориснику који жели да се опроба као стратег остављена могућност да обрише мисије које је генерисао рачунар, или да искључи аутоматско генерисање мисија на самом почетку кампање и да сам креира све мисије за све типове ваздухоплова који његовој страни стоје на располагању. Динамичку кампању је могуће летети и у мрежном моду, али ће жеља да се не лете само кооперативне мисије, осим у случају да се лети у егејском театру операција пошто и Грчка и Турска располажу F- 16- ицама, резултирати потребом да се МиГ или Сукхои ловци лете са кабинама у различитим фазама израде и авиоником ловца F- 16 или, ако рад на кабинама није ни започет, чак и са кабином ловца F- 16. Сви црвени ловци и даље имају стандардни математички модел лета. Поред корејског театра операција и већ поменутог егејског, Falcon BMS се може проширити и израелским, балканским, ирачким и можда још по неким театром операција.
Ваздухопловни снимач видео трака (AVTR) представља један од стандардних система ловца F- 16, а активира се постављањем прекидача у кабини на одговарајућем панелу у "On" положај. Снимљеним подацима може се приступити бирањем опције ACMI у главном менију, при чему се приликом пуштања датотека у Falcon- у могу видети релевантни подаци за сваки објекат, било да је контролисан од стране човека или вештачке интелигенције, који се нашао у мехуру током симулације. Ово је веома корисно током вежбовних летова и приликом увежбавања тактике ваздушне борбе, јер омогућава да се ангажман проучи до најситнијег детаља: у сваком тренутку могу се за ваздухоплове видети висина и брзина лета, радијус заокрета и угаона брзина, постојање радарског захвата индицирано линијом радарског захвата, а могуће је укључити и графички приказ путање лета. Биће приказана и лансирана оружја и подаци за њих. У сваком тренутку могуће је видети и растојање неког објекта од објекта од интереса. AVTR ће радити савршено и у динамичкој кампањи, а радозналима може бити интересантно да виде да ли се у њиховој околини дешавало нешто више од онога што су претпостављалиу да се дешавало.